"Dan ingatlah ketika Tuhanmu berfirman kepada para malaikat, 'Aku hendak menjadikan KHALIFAH di BUMI.."
[Surah Al-Baqarah: 30]


Thursday, June 21, 2012

Bangsa yang Paling Lemah & Penakut di Dunia


Kita sering dimomokkan tentang kelemahan bangsa kita sendiri. Kononnya kita adalah bangsa yang lemah, menakut, pemalas dan mudah lupa. Hakikatnya, kita adalah bangsa yang dipilih oleh Allah SWT untuk menganut agama Islam. Sejarah juga turut membuktikan bahawa kita adalah salah satu bangsa yang paling hebat dan gagah sekali. (rujuk di sini untuk membuktikan bahawa Melayu adalah bangsa yang gagah & hebat: http://ibnuwafi.blogspot.com/2011/12/siapa-kata-melayu-adalah-bangsa-yang.html)

Jika kita bukanlah bangsa yang lemah dan penakut, maka siapa pula yang menyandang jawatan tersebut?

Ya, jawapannya adalah bangsa YAHUDI...

Hanya ada 14 juta Yahudi di muka bumi ini; tujuh juta di Amerika, lima juta di Asia, dua juta di Eropah dan 100,000 di Afrika. Namun mereka kini adalah bangsa yang menguasai dunia. Sejak 105 tahun, 14 juta Yahudi menang 15 dozen Hadiah Nobel, sementara tiga dimenangi oleh 1.4 bilion umat Islam. Washington yang merupakan ibu negara Amerika Syarikat, mempunyai satu pertubuhan lobi yang amat berkuasa. Ia dikenali sebagai Jawatankuasa Hal Ehwal Awam Amerika Israel (AIPAC) yang berupaya mempengaruhi Kongres meluluskan resolusi memuji dan 'membuat apa saja' demi Israel. (rujuk di sini untuk mengenali sejarah Yahudi: http://ibnuwafi.blogspot.com/2012/01/kenali-yahudi-sejarah-budaya-agama-dan.html)

Memang terdapat sekumpulan Yahudi yang beriman dan baik, seperti yang dijelaskan di dalam Al-Quran:
Dan kami membahagikan mereka (Yahudi) di dunia ini menjadi beberapa golongan, di antaranya ada orang-orang yang baik dan di antaranya ada yang tidak demikian. Dan kami uji mereka dengan nikmat yang baik-baik dan bencana yang buruk-buruk agar mereka kembali kepada kebenaran.” Surah Al-A’raaf : ayat 168
Namun hakikatnya secara jelas Al-Quran menerangkan Yahudi adalah bangsa yang cukup lemah dan penakut. Ketika Nabi Musa bersama kaum Yahudinya tiba di pinggir negara Palestin, bangsa Yahudi yang kononnya hebat ini sebenarnya takut untuk masuk ke dalam. Walaupun nabi Musa telah memberi jaminan bahawa mereka akan menang, namun bangsa Yahudi yang penakut tetap tidak mahu masuk sehingga jika orang-orang di dalamnya keluar. 
Mereka berkata: ‘Hai Musa, kami sekali sekali tidak akan memasuki nya selama-lamanya, selagi mereka ada didalamnya, Karena itu pergilah kamu bersama Tuhanmu, dan berperanglah kamu berdua, sesungguhnya kami Hanya duduk menanti disini saja“.  Al Maaidah: 24
Lihatlah sikap pengecut bangsa Yahudi. Mereka membiarkan nabinya berjuang sendirian. Sementara mereka lebih suka duduk-duduk saja. 

Malah, kelemahan dan sifat takut bangsa Yahudi ini begitu ketara sehingga mereka tidak berani melantik pemimpin mereka sendiri. Apabila sudah dilantik pemimpin dan diperintahkan untuk turun berperang, mereka ingkar pula. Allah swt berfirman: 
Apakah kamu tidak memperhatikan pemuka-pemuka Bani Israil sesudah nabi Musa, yaitu ketika mereka Berkata kepada seorang nabi mereka: ‘Angkatlah untuk kami seorang raja supaya kami berperang (di bawah pimpinannya) di jalan Allah’. nabi mereka menjawab: ‘Mungkin sekali jika kamu nanti diwajibkan berperang, kamu tidak akan berperang’. mereka menjawab: ‘Mengapa kami tidak mau berperang dijalan Allah, padahal Sesungguhnya kami Telah diusir dari anak-anak kami?’. Maka tatkala perang itu diwajibkan atas mereka, merekapun berpaling, kecuali beberapa saja di antara mereka dan Allah Maha mengetahui siapa orang-orang yang zalim Al-Baqarah: 246.

Sirah merekodkan tiada berlaku peperangan secara terbuka antara Islam dengan Yahudi sejak zaman Rasulullah. Semuanya berlangsung secara kepungan ke atas Kota Yahudi, iaitu pengepungan Kota Bani Qainuqa', Bani An Nadhir dan Bani Quraizah. Kemuncaknya adalah Ghazwah Khaibar. Juga secara pengepungan. Kerana apa? Kerana bangsa Yahudi cukup penakut untuk berperang secara berhadapan dengan umat Islam.

Ini bukti Yahudi bangsa yang amat penakut sekiranya Tentera Islam berjihad dengan obor keimanan. 

Tahukah anda, apakah perang terbesar antara Tentera Islam dengan Yahudi sejak Ghazwah Khaibar? Jawapannya adalah Peperangan Yom Kippur ataupun dikenali dikalangan negara Islam sebagai Perang Ramadhan pada Oktober 1973. Ini juga merupakan pertempuran pertama secara terbuka.

Dalam peperangan yang berlangsung bulan Ramadhan itu, Tentera Mesir dengan bantuan sukarelawan Ikhwanul Muslimin dan ditiup dengan semangat Badar berjaya merampas kembali Terusan Suez seterusnya melepasi Semenanjung Sinai yang dijajah Israel sejauh 15km. Dan akhirnya berjaya memusnahkan Kubu Pertahanan Israel yang di kenali sebagai Bar Lev. Israel mendakwa kubunya itu terkebal di dunia ketika itu.

Hasil semangat jihad yang berinspirasikan Ghazwah Badar Al Kubra itu, Israel merasai kekalahan yang memalukan sejak Ghazwah Khaibar dalam Peperangan Yom Kippur ini yang berlangsung selama 20 hari. Seramai 3,000 orang tenteranya terbunuh,7,000 cedera, 314 jadi tawanan perang.

Jadi, siapa yang kata Yahudi adalah bangsa yang hebat?

Berbalik kepada peristiwa Perang Khaibar. Pada perang itu, jika dilihat pada jumlah anggota tentera di pihak Yahudi Khaibar, bangsa Yahudi sebenarnya telah 'menang'. Berbanding tentera Islam yang hanya seramai 1,000 orang, bilangan di pihak Yahudi berlipat kali ganda kerana mereka berjaya mengumpulkan 10,000 anggota tentera.

Begitupun, mereka sebenarnya tetap gentar dan bimbang untuk menghadapi tentangan dan serangan daripada tentera Islam. Mereka sedar kekuatan sebenar yang dimiliki oleh tentera Islam, walaupun jika dilihat daripada segi angka, jumlahnya sangat kecil yang lazimnya sangat mudah untuk dikalahkan ditambah pula mereka bertahan di dalam kubu yang cukup teguh berdiri. Lalu pihak Yahudi berusaha mendapatkan bantuan anggota tentera tambahan terutama dari kalangan Arab lain yang masih mempunyai cita-cita menentang Rasulullah.

Bukankah ini bukti nyata yang menunjukkan bahawa mereka ini bangsa yang penakut?


Allah menghinakan bangsa Yahudi ini sehingga umat Islam tidak boleh mempercayai dan tidak boleh berurusan dengan mereka lagi.
“Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi wali(mu); sebahagian mereka adalah wali bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa di antara kamu mengambil mereka menjadi wali, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim.” al-Maidah: 51 
 Jadi, kita sebagai umat Islam yang dimuliakan Allah tidak perlu takut untuk menumbangkan bangsa Yahudi ini. Sampai bila kita harus dipijak? Umat Islam di Palestin terus dihina? Bangsa Yahudi yang kononnya mulia, hebat dan berani ini sebenarnya adalah bangsa yang paling LEMAH & PENAKUT di dunia.


Khaibar khaibar khaibar ya yahud
jaisyu Muhammad saufa ya’ud
khaibar khaibar wahai Yahudi
tentera Muhammad akan kembali….
Generasi-genarasi kami sedang membenci dan bercita-cita mencincang dan melanyak kamu. Sesiapa pun yang menjadi pemimpin kamu nanti akan bertempik takutkan kematian, sedangkan mujahidin penggempur-penggempur kamu pula, adalah orang-orang yang memburu kematian…rindu syahid bertemu Allah. Kewangian darah syuhada akan bersimbah di Masjidil Aqsa membasuh kebusukan telapak kaki kamu yang mencemari kesuciannya….
Dunia boleh bersatu menghantar misi kemanusiaan. Tapi islam dan muslimin akan bersatu menghantar misi ketenteraan. Tunggulah saat kemusnahan, tunggulah saat kedatangan tentera-tentera Allah untuk meruntuhkan benteng-benteng kukuh kamu itu sebagaimana pasukan tentera Rasulullah pernah runtuhkan benteng-benteng khaibar milikmu. 

فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآَخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا

“Dan apabila datang saat hukuman bagi (kejahatan Israel) yang kedua, (Kami datangkan orang-orang Islam di bawah pimpinan Imam Mahdi) untuk menyuramkan muka-muka kamu dan mereka masuk ke dalam Masjid (Al-Aqsha), sebagaimana musuh-musuhmu memasukinya pada kali pertama, dan untuk membinasakan sehabis-habisnya apa yang mereka kuasai”. (QS. Al-Isra’: 7)

Tidak akan terjadi kiamat sehingga kaum muslimin memerangi bangsa Yahudi, sampai-sampai orang Yahudi berlindung di balik batu dan pohon, lalu batu dan pohon tadi akan berbicara; Wahai orang Islam, hai hamba Allah! di belakangku ada orang-orang Yahudi, kemarilah, bunuhlah dia, kecuali pohon Ghorqod, sebab ia itu sungguh pohonnya Yahudi”. (HR. Ahmad)



Janji Allah itu pasti...

Wallahu alam, 

29 comments:

Anonymous said...

Apakah kalian tidak capek menciptakan benci & marah di hati anda ???Bangsa Isarel juga banyak kebaikannya seperti menciptakan lampu neon,telepon,mobil,pesawat terbang,komputer untuk kita bisa mempelajari Al Quran,mempelajari ilmu Tuhan,untuk mendekatkan diri kepada Tuhan dan anda tidak bisa menfitnah dan menuduh secara secara sepihak aja karena setiap orang itu terdiri dari dua sisi baik dan buruk,sebelum kita mengambil kesimpulan nilailah hal tsb secara bijak baru kita ungkapkan kebenaran,maafat2 kebaikan2 yg diciptakan oleh fremason buat dunia ini juga sangat banyak yg positif buat kebaikan dan kesejahteraan manusia di dunia ini!!!Kalau anda yg suka mengakses film porno di komputer yg salah adalah hati & pikiran anda yg harus dibenahi,bukan komputernya yg salah,perbaikilah hati & pikiran anda janganlah menebarkan fitnah & benci yg tiada berkesudahan karena hanya akan menimbulkan kesesatan buat orang2!!! Salam damai & sejahtera buat semua umat manusia !!!Masalah dosa & pahala biarlah Allah yg menilai karena Dia yg maha tahu segalanya,bukan kita manusia biasa yg sok tahu & pintar serta menilai org dengan sembarangan,kita ini hanya setitik debu di hadapan-Nya,tetapi kita akan menjadi permata di hadapan-NYA kalau akhlak kita yg tiada membenci,marah,emosi,fitnah,sombong,angkuh,sirik,pikiran2 negatif kepada orang2 secara tidak menentu dan sembarangan !!!Lihatlah karya2 positif orang juga buat manusia dan kebaikan buat dunia !!!

Tentara Daulah Islam Melayu said...

Ad Daulatul Islamiyah Melayu
Khilafah Islam Akhir Zaman

Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat
Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami

Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi
Berjihad dalam naungan Khilafah Islam demi Tegaknya Kedaulatan Dinul Islam.

Tinggalkan Semua Bentuk Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam
dan Kini Saatnya Menjadi Bangsa Islam Dalam Naungan Khilafah Islam

Kunjungi Undangan kami
Kehadiran Anda kami tunggu di
di http://khilafahislam.de.pl

Anonymous said...

sesungguhnya hikmah adalah harta milik umat islam yang hilang,bukankah buku-buku milik umat islam banyak yang dirampas pada perang salib? (baca sejarah dong), jadi orang-orang yahudi yang diberikan kepintaran oleh Allah tapi tidak digunakan untuk kemaslahatan malahan untuk berbuat kerusakan dimuka bumi, menghancurkan umat islam, menjauhkan umat islam dari pemahaman yang benar, memprovokasi umat islam agar tidak bangga pada jati dirinya, tapi lebih kagum pada orang-orang yahudi yang memusuhi umat islam, padahal telah nyata kebencian dari orang-orang yahudi dan sekutunya kepada umat islam sampai akhir zaman, membunuh & mendustakan para Nabi & Rasul Allah, apakah yahudi seperti itu yang harus dibela?

hamid addin said...

seperti yang ditulis di dalam artikel, ada sahaja Yahudi yang baik dan bermanfaat untuk ummah;

Memang terdapat sekumpulan Yahudi yang beriman dan baik, seperti yang dijelaskan di dalam Al-Quran:
“Dan kami membahagikan mereka (Yahudi) di dunia ini menjadi beberapa golongan, di antaranya ada orang-orang yang baik dan di antaranya ada yang tidak demikian. Dan kami uji mereka dengan nikmat yang baik-baik dan bencana yang buruk-buruk agar mereka kembali kepada kebenaran.” Surah Al-A’raaf : ayat 168

hayati Noer said...

bagaimana dengan kebrutalan israel di palestine?

Arie Kurniawan said...

Yang harus kita lakukan saat ini adalah memperdalam ilmu pengetahuan agar kita dapat menciptakan peradaban islam yg konon sangat berjaya...
Secara tidak langsung hal inilah yang akan menghancurkan umat yahudi

Anonymous said...

Hancurkan yahudi hidup Islam allahuakbar

Anonymous said...

Bangkit islam...kalahkan yahudi hingga titisan darah terakhir

Anonymous said...

Paling bodoh...pikirnya hanya perang. ..sekolah dong...dasar tolol u!! Memangnya sdh ada bukti klo membenci agama laen itu jaminan masuk sorga? Sorga neraka kali.... kalian itu orng paling biadab yg tak sengaja terlahir d dunia...lhir dari perzinahan...

Anonymous said...

Dikatakan bangsa paling lemah, penakut...!! Cubalah ketuk dia sekarang kalau berani..? Mereka telah diberkati tuhan sehingga mereka mencipta peradaban mereka sendiri dan orang hina mereka pulak sekarang diambang kehancuran...

Anonymous said...

Org yahudi sesat mne yg skong dye nie..haha..mmg dh trbkti dlm al-quran yahudi mmg bgse pling kjam..mmg diorg yg wt tenologi tu tp kbyknnye pgasasnye adalah org islam sndry..lw xde asasnye mcmane nk jd acuannye

Anonymous said...

jangan layan provoke dia tu...

Anonymous said...

ntah..jangan layan mamat bodoh tu...biar dia jadi cam anjing menyalak di bukit...bodoh xder ilmu berkaitan islam lagi nak sembang...

Anonymous said...

Tp tindakan israel di palestine pastinya wajib dibalas yg sama..

Anonymous said...

Sodara, artikel di atas untuk membentuk kembali keberanian dan budaya Islam yg tlah lama dirosakkan dan diputarbelitkan yahudi. Jika kamu seorg yahudi, tidak heranlah kenyataan kamu. Tp jika kamu islam, inilah masanya utk betulkn kembali pola fikiran kamu yg terosak itu.

01132123292 said...

Pelik Tapi Benar!

Ketahui BagaimanaRATUSAN Rakyat Malaysia Sudah Menjana 4-5 Angka Sebulan Konsisten Dengan Hanya Menjual 'Barang Keperluan'!

bit.ly/buatduitcepat

SingaHitam said...

DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
DISELURUH DUNIA
Bismillahir Rahmanir Rahiim
Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
Markas Besar Angkatan Perang
Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

Mengeluarkan Pengumuman kepada
1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

MULAI HARI INI
YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
BERLAKULAH PERANG AGAMA
BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM DAN DINUL BATHIL
BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

"Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
(Q.S: al-Baqarah: 191-193).

BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
DARI HULU HINGGA HILIR

HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
KHALIFAH IMAM MAHDI.

Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
Maha Penyayang.

Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
maka tidak ada permusuhan (lagi),
kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
Al-Baqarah : 192-193

SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

Anonymous said...

yahudi itu bangsa , melayu itu bangsa , jepang itu juga bangsa, arab itu juga bangsa. bangsa manakah kamu ?

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...
This comment has been removed by the author.
Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...
This comment has been removed by the author.
Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

Kami bani mala ibnu bani jawiyun ibnu bani keturah berasal dari euro asia berdarah sitia adalah bangsa berteknologi batu agama asal kami pnyembah alam, dewa dewi, pelbagai tuhan itu dan ini setelah itu datang agama hindu di tanah kami kami terima datang lagi agama buddha kami terima datang lagi agama asal yahudi kami terima datang pula agama tao kami terima datang pula penjajah menkristiankan kami dengan cara kasar menganaya kami kami terima jua .yang terakhir datang pula agama paling indah kesukaan kami kenikmatan untuk kami manganutinya kami terima dengan kerelaaan hati kami dengan terbukA agama yang diredhohi oleh allah iaitu islam, Kami bani mala ibnu bani jawiyun ibnu bani keturah berdarah eknik mon,hun,tiongkok,mor,khmer kuno dari euro asia berbangsa mongols berdarah sitia dari gunung himalaya dan bangsa kepulauan bin nuh a.s adalah bangsa bangsa pelaut,pengenbara,cerdik pandai lama bangsa yang penah mendirikan candi kecil kepada candi terbesar bertingkat tingkat seakan piramid dan berovulosi kepada piramid itu puak kami bani mala ibnu bani jawiyun ibnu bani keturah dari asia tengara dan telah bermastautin di sini.ini cerita zaman melangkah zaman masa menjangkau masa.

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

2.Kami juga terkenal dengan teknik perang kuno kami dari dahulu kala lagi iaitu teknik pemburu kepala manusia iaitu musuh kami(the head hanturs) lihatlah budaya orang asli di asia tengara terutama orang asli penduduk peribumi kami di sini asia tengara.kami pencinta alam tidak menyukai kerosakan alam semulajadi dan bumi tercinta ini.jangan sesekali kamu pihak pro barat>pro eropah>pro penjajah>pro zionist>pro romawi>pro katolik>pro vaticant city>pro pope vanedect+freemason pertubuhan 666 bersama pagan si penyembah berhala berhala hidup yang telah berovolusi manjadi kepada penyembah berhala manusia hidup(firaun abad modern 2020) berkiblatkan hawa nafsu dan berhala berhala yang ada di rumah ibadah suci vaticant city romawi lama.kamu menfitnah kami dari zaman dahulu kala lagi sehingga sekarang sehingga bangsa kami memeluk islam. Adakah di sebabkan kami memeluk islam kamu rom membenci kami dan ingin menghapuskn kami melakukan penghapusan etnik terhadap kami pihak romawi yang bacul hanya melakukan serangan melalui tipu daya dan hasutan seperti iblis.meracuni akal kami dengan pelbagai cara melalui midia massa dan pelbagai progrem itu ini sekular,komunisme,demokrasi, leberal dan sebagainya kesemuanya dari kamu pihak barat yang di laknat dan di cipta oleh kamu untuk puak yang kamu tidak sulai kerana memeluk islam shj.lihat dari dahulu lagi kamu memfitnah kami sebagai gog magog tpi sebaliknya kamu romawi yang gog magog melakukan kerosakan di muka bumi ini menghancurkan tamadun lainya di sekitar kamu serta ku juga yang paling bnyak mbunuh nabi nabi utusan utusan dari langit yang di turunkan allah sebelum kedatangan rasullullah.lihatlah dari sejarah awal sehinnga akhir pihak rawi ini yang bnyak melakukan penjajahan sehingga kini.

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

3.kami akan datang beramai ramai menghadap duli yang maha tidak seberapa mulia sultan sultan dan setan firaun abad modern berkiblatkan romawi vaticant city angota 666 pope vanedect bertuhankan hawa nafsu untuk kembanlikan fitnah kamu serta menjajah kamu menhancurkan kamu, memengal kepala kamu orang rom serta mengumpul sebagai cendera hati untuk di hadiahkan terhadap tetamu kami suatu hari nanti ini.kami akan hancurkan berhala berhala kamu, menbakar kamu hidup2 seperti arang menjadi abu tidak lupa terhadap pengikut kamu dan sekutu kamu pihak pro romawi. Wahai orang orang yang beriman menangislah kalian kami datang membawa bersama dendam raaullullah 1500tahun, dendam nabi isa a.s 2000 tahun, dendam nabi musa 3000tahun serta dendam2 nabi nabi dan rasul rasul dan orang2 yang kamu menganaya selama ini di muka bumi ini.dari tangan merekalah yang bnyak melakukan kerosakan dalam diam mereka tidak melakukanya tetapi mereka rom menghasut membeli umat manusia dengan upah dan gaji bulanan serta bonus pangkat dan sebagainya dengan harta mereka.mereka rom memecah belahkan kalian dengan hartanya berbunuh sesama sndiri supaya makin mudah mereka menyambung panbantaian terhadap umat lain dalam sejarah bnyak utusan yang telah bangsa rom brpaling tadah serta membunuhnya serta orang orang baik yang lainya.kini tiba giliran kamu romawi akan di jajah kerana rahsiamu telah terbongkar satu persatu awas,kalau kamu rom melagakan melakukan provokasi awal punca peperangan nyalaan api terhadap pihak bangsa serumpun di asia tengara seperti malaysia dan indonesia seperti ada manusia derjana di kalangan kamu yang di upah untuk melakukan kerja ini .inilah yang telah giat mereka rancangkan di singapura melalui dana dana dari barat(pro barat>pro eropah>pro penjajah>pro zionist>pro katolic trinity>pro romawi>pro vaticant city>pro pope vanedect+angota tarekat mason 666 inilah kiblatnya berhala berhala vaticant bertuhankan hawa nafsu)media media massa untuk melakukan porak peranda sesama islam sendiri dari dalaman di asia tengara ini di modalkan oleh bank bank yahudi di amerika eropah dan russia kerana bangsa kulit putih romawi si penyembah berhala memang tidak boleh di percayai dari dahulu lagi.yang melakukan bakan kerajaan mereka tetapi gerakan rahsia seperti organisasi freemason dan seangkatan denganya, mafia mafia mereka yang aties.jangan memepercayai apa yang mereka barat beri kesemuanya ada resiko untuk kejatuhan sesebuah negeri indah kabar dari rupa.

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

4.mereka telah meletakan pengikut pro barat di dakalangan kita tampa kita sedari dari organisasi rahsia, gengsterist, ketua, ulama, mantan, ahli kerajaan, ahli perniagaan, menteri, perdana menteri, sultan, raja, pemimpin harualah selidiki fahaman mereka aliran pro mereka barat atau pun PRO ISLAM yang sebenarnya.kerja mereka hanyalah sebagai perisik sahaja yang lain gran master kelas tertinggi yang melakukanya.walau pun kalangan mereka ada yang islam mereka ini hanyalah boneka semata mata setelah boneka ini mati akan di gantikan dengan boneka kelas bawahan baru, kelas atasan hanyalah manusia berkulit putih sahaja penganut islam dan bangsa lain di haramkan untuk menduduki kerusi tertingi untuk mereka.mereka rom dan yahudi adalah yang paling rasis di kelas tertinggi.mereka hanya mengunakan kita swbagai muslim untuk mengaburi mata umat islam yang lain. Manusia berajal kiblat pro barat ini juga setelah kelihatan keterlibayan mereka,mereka lari dan meminta perlindungan di barat iaitu markasnya.mereka ini dari keturunana yang sama golongan yang sama darah yang sama benih yang sama dan berakhir jejaknya di romawi jua.sama jua pengikutnya ia adalah dynasti yang telah menguasai seluruh dunia.mereka berjaya menunbangkan raja di seluruh dunia dan raja islam yang terakhir di bumi melayu ia kemungkinan akan di tungbangkan di masa akan datang melalui fitnah mereka dari golongan mereka dan keturunan mereka berakalkan seperti mereka.itu dia mereka yang sebenarnya juka tidak berhati2 penbantaian ,penjajahan,perompakan berskala besaran akan berlaku serta pembunuhan etnik akan berlaku sekali lagi jika tidak berhati mengenali musuh.kerana musuh bergerak di dalam darah kitA semua

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

Ye benar seperti anjing yang manyalak..
Fikirkan tantang kematian anda kita adalah agama samawi ahlul kitabul dari langit tidak perlu untuk berbalah kita boleh hidup bersama jika terhapusnya manusia durjana seperti firaun abad modern ini.
Ada syurga dan neraka, baik dan jahat, tenang dan kacau bilau.
Pilihlah yang mana satu jalan lurus atau berpusing2 sehingga pening, bersama imamul mahdi islam tulin atau pun bersama imam mahdi ciplak atau copy paste yang di buat barat bergelar dajjal, pro islam atau pun pro barat berajakan ratu england berkiblatkan berhala berhala di vaticant city suatu hari nanti.belajarlah dari sejarah2. Fakta gereja yang ada di rom telah ada sebelum nabi isa a.s di lahirkan lagi jadi untuk mengekalkan kekuasaan politik pihak bangsa roman ini mereka menciplak agama keristian untuk menguatkan lagi kekaisaran romawi sehingga,romawi kecil tetapi pengaruhnya amat besar terutama untuk mewujudkan agenda n.w.o mereka dan mreka juga akan berperang dasyat sesama mereka sebab sifat mereka yang tamak haloba dan sanhup mbunuh melakukakan kerosakan di muka bumi .kini tiba giliran kekaisaran romawi pula di tungbangkan bersama sekutu sekutuanya termasuk negara israel. Sebarkan kepada semua umat dunia kerana allah dan iklas. Berjihadlah dengan pelbagai cara sekali pun.
Ini bukanlah anjing kurap yang menyalak nyalak tetapi ini ilmu yang bermanfaat untuk kalian umat dan bangsa ku yang berada di asia tengara termasuk yang mempunyai pertalian darah denganya ke euro asia.kami akan bangkit setelah yang lainya bangkit bersama sama secara serentak kerana allah.. .selidikilah latar belakang pemimpin kalian akalnya ideloginya ikutanya dan latar agamanya keseluruhanya sehingga siapa yNg menciptA agama mereka asal usul sperti mana syiah.sebarkan wahai parasahabat untuk kebaikan bangsa asia tengara bangun dan sedarlah dari tidur mu kerena telah terlalu lama kita terlena sehingga musuh telah bergerak di dalam darah kita sendiri.yang memebezakan kita dan mereka adalah kita ini MUSLIM sahaja kalau bukan tanpa agama islam kita serupa seperti mereka sama sahaja yang akan melakukan kemungkaran di muka bumi ini.

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...
This comment has been removed by the author.
Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

5.boleh di katakan asalnya pembawa ilmu arca objeck patung berhala di buat oleh orang yang benar bertujuan untuk menghargai peminpin mereka.tidaklah kritikal seperti masa kini yang telah di ubah suai menggikut akal yang berbeda setelah ribuan tahun berlalu.sedangkan islam sendiri boleh berpecah 73golongan sekitar 1500tahun apatah lagi berinu ribu tahun seperti mana hindu dan buddha.maka jangan menghina mereka kemingkinan ia akan berlaku terhadap kita. apa yang terjadi terhadap agama penyembah berhala ini hanyalah salah faham mula objeck arca patung berhala di buat atau di cipta untuk menghargai pemimpin mereka seperti mana kita menghargai tugu negara dengan sejambak bunga setelah jenerasi kenerasi keturunan ke keturunan masa ke semasa zaman menjangkau ratusan zaman ribuan zaman puluhan ribuan zaman jutaan zaman maka berlakulah perselisihan dan salah faham terhadap keturunaneeeka serta pengikutnya jenerasi pertama hanya menghargai objecknya sahaja tetapi keturunanya terlampau menghargainya sehingga wujudnya colok, lilin,wangian,asap,kenmenyan, serta yang terakhir ajaran ini sehingga memberi makanan pula terhadap patung2 ini lihat lah dengan logik akal waras mu sendiri adakah apa yang mereka lakukan ini benar atau pn tidak waras atau pun tidak sebab pemikiran jenerasi ke jenerasi akan berubah kerana faktur ginetik yang semakin cerdik dan bersekolah ala unisersiti oxford.ada pula jenerasi jenerasi manambahkan lagi tuhan tuhan mereka dewa dewi itu ini sehingga jenerasi jenerasi bawahan bertambah binggung dan keliru bertambahkan lagi pening setelah wujudnya dewa mabok todi, dewa bohsia, dewa mesin judi,dewa kaki pukul daN sebagainyA bertamabah la pula pening sehingga mintah ilmu itu ini.ada pula jenerasi telah pening dan jenerasi yang kecewa dengan apa yang di sembah kerana tidak membantu mereka jadi mereka berpaling dan di akhirnya di sebabkan terlalu pening bingung celaru keliru akal telah rosak maka ia mengaku dirinya tuhan dan terjadinya penyembah manusia atau pan berhala hidup hidup pula(agama2 bangsa firaun).semasa zaman para rasul dan nabi terhadulu mereka kebanyakan hidup di zaman ini agama firaun ini dan yang empayar paling kuat setelah kejatuhan agama berhala manusia ini di sekitar tanah hijjaz saki bakinya sperti ini eropah(kini roma) russia india china thai,senang cerita ia adalah suatu kuasa besar ketika dahulu dan mempunyai kerajaan jajahan pengaruh di seluruh dunia dan ajaran ini bertebaran seluruh dunia kerajaan saki bakinya masih ada lagi seperti yang di sebutkan di atas sehingga kini terutamanya dari segi dalaman pemikiran terutamanya masyarakat.
Mereka ini ada yang baik baik tidak melakukan kerosakan di muka bumi tetapi yang menjadi kejam setelah mereka mengenali nafsu kehendak dunia bertuhankan hawa nafsu mereka seperti mana agama asal puak puak firaun ini.sabar ilmu telah pun bnyak di huraiankan sebarkanlah ia kerana allah.kaji lah sejarah dari aqal sehingga akhir abad moden anda akan menemuinya apa yang berlaku du seluruh dunia.kalau apa yang saya kata ini tidak bemar jangan percayainya angaplah si ini umpama sarigala perang yang menyalak nyalak di atas gunung memerhatikan bulan sabit dan bintang memburu musuhnya berabad lagi dan telah menemui musuh tradisinya kini.amin

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

5.boleh di katakan asalnya pembawa ilmu arca objeck patung berhala di buat oleh orang yang benar bertujuan untuk menghargai peminpin mereka.tidaklah kritikal seperti masa kini yang telah di ubah suai menggikut akal yang berbeda setelah ribuan tahun berlalu.sedangkan islam sendiri boleh berpecah 73golongan sekitar 1500tahun apatah lagi berinu ribu tahun seperti mana hindu dan buddha.maka jangan menghina mereka kemingkinan ia akan berlaku terhadap kita. apa yang terjadi terhadap agama penyembah berhala ini hanyalah salah faham mula objeck arca patung berhala di buat atau di cipta untuk menghargai pemimpin mereka seperti mana kita menghargai tugu negara dengan sejambak bunga setelah jenerasi kenerasi keturunan ke keturunan masa ke semasa zaman menjangkau ratusan zaman ribuan zaman puluhan ribuan zaman jutaan zaman maka berlakulah perselisihan dan salah faham terhadap keturunaneeeka serta pengikutnya jenerasi pertama hanya menghargai objecknya sahaja tetapi keturunanya terlampau menghargainya sehingga wujudnya colok, lilin,wangian,asap,kenmenyan, serta yang terakhir ajaran ini sehingga memberi makanan pula terhadap patung2 ini lihat lah dengan logik akal waras mu sendiri adakah apa yang mereka lakukan ini benar atau pn tidak waras atau pun tidak sebab pemikiran jenerasi ke jenerasi akan berubah kerana faktur ginetik yang semakin cerdik dan bersekolah ala unisersiti oxford.ada pula jenerasi jenerasi manambahkan lagi tuhan tuhan mereka dewa dewi itu ini sehingga jenerasi jenerasi bawahan bertambah binggung dan keliru bertambahkan lagi pening setelah wujudnya dewa mabok todi, dewa bohsia, dewa mesin judi,dewa kaki pukul daN sebagainyA bertamabah la pula pening sehingga mintah ilmu itu ini.ada pula jenerasi telah pening dan jenerasi yang kecewa dengan apa yang di sembah kerana tidak membantu mereka jadi mereka berpaling dan di akhirnya di sebabkan terlalu pening bingung celaru keliru akal telah rosak maka ia mengaku dirinya tuhan dan terjadinya penyembah manusia atau pan berhala hidup hidup pula(agama2 bangsa firaun).semasa zaman para rasul dan nabi terhadulu mereka kebanyakan hidup di zaman ini agama firaun ini dan yang empayar paling kuat setelah kejatuhan agama berhala manusia ini di sekitar tanah hijjaz saki bakinya sperti ini eropah(kini roma) russia india china thai,senang cerita ia adalah suatu kuasa besar ketika dahulu dan mempunyai kerajaan jajahan pengaruh di seluruh dunia dan ajaran ini bertebaran seluruh dunia kerajaan saki bakinya masih ada lagi seperti yang di sebutkan di atas sehingga kini terutamanya dari segi dalaman pemikiran terutamanya masyarakat.
Mereka ini ada yang baik baik tidak melakukan kerosakan di muka bumi tetapi yang menjadi kejam setelah mereka mengenali nafsu kehendak dunia bertuhankan hawa nafsu mereka seperti mana agama asal puak puak firaun ini.sabar ilmu telah pun bnyak di huraiankan sebarkanlah ia kerana allah.kaji lah sejarah dari aqal sehingga akhir abad moden anda akan menemuinya apa yang berlaku du seluruh dunia.kalau apa yang saya kata ini tidak bemar jangan percayainya angaplah si ini umpama sarigala perang yang menyalak nyalak di atas gunung memerhatikan bulan sabit dan bintang memburu musuhnya berabad lagi dan telah menemui musuh tradisinya kini.amin

Bangsa kuno akan di keluarkan kembali dari tempat persembunyiaanya said...

5.para zaman aulia nabi dan rasul juga bnyak berdepan dengan empayar empayar kekaisaran seperti ini lihat sejarah kembali du tanah arab.inilah yng di lalui pleh mereka setelah melalui peredaran masa zaman ke zaman menjangkau rubuan zaman puluhan rubuan zaman ratusan zaman ini lah sebabnya.fikirkanlah sedangkan islam sendiri setelah wafatnya nabi muhammad selama hampir 1500tahun sudah berpecah 73 golongan apaTah lagi 3ribu tahun akan datang 10ribu tahun 100ribu tahun akan datang kemungkinan kita juga akan adanya berhala masing masing di sebabkan perpecahan jenerasi kejenerasi genetik yang semakin cerdik seperti mana hindu buddha tao dan sebagainya yang memerlukan berhala untuk kusyuk dalam solatnya.lihatlah syiah di peringkat trtinggi kenapa perlunya objeck di dpn mata cuba bayangkan kalau di biarkan 1000tahun lamanya apa yg akan trjadi adakah sama shj.ada bnyak laluan yang lurus kiri kanan atas bawah melintang pusing2 sehingga pening seterusnya terus kelongkang. Ingat kuncinya adalah alquran, hadith, sunnah itulah jln sebenar benar dln kitab lain hnya sekadar sandaran sahaja.
Sebarkan lah ilmu ini di merata tempat dan pelusuk bumi untuk umat manusia meneruskan kehidupan tmpa penghapusan etnik lagi seperti zaman khalifah dahulu lg.du harapkan zaman khalifah yg akan dtg ia lebih baik dN trbaik dari zaman khalifah trhadulu dan tidak mempunyai ratusan isteri isteri dan ribuan anak lagi.kalau kali ini kejadian sama berulang kita kemungkinan berdepan dgn lebih banyak masalah besar di akhir zaman.

Post a Comment

Renungan bersama...

Sebarkan ilmu walau sedikit cuma. Mungkin ada percampuran ilmu yang tidak ilmiah disampaikan di dalam blog ini, namun harapannya agar semua lapisan masyarakat dapat mengambil sesuatu - kalau tidak banyak, sedikit - Tidak sekadar lapisan masyarat yang berilmu, mencintai ilmu dan yang punya kesedaran ilmu agama sahaja yang mendapat manfaatnya...

"Jika orang-orang ilmuan hanya mahu mengajar kepada orang-orang yang hanya ada kesedaran sahaja, orang-orang yang masih belum mendapat kesedaran pula, tanggungjawab siapa?"
 

khalifahBumi Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger